Must See Movies This July

13 07 2009

Movie 1

Ye aku tau citer ni dah klua bln lepas. aku pun dh tngk 2 hari lepas dia klua. tapi…paham2 je la, mana puas tngk skali je. Kalu dah citer ni sejak dari kecik dah jadi pojaan hatiku, sampai skrg pun sama. Kalu xde apa halangan, hari rabu ni nak tengok lagi. bini aku dah tengok 2 kali dah, xkan aku x plak kan?

Movie 2

Daripada si Daniel Radcliff ni belum baligh,sampai la skrg, aku x penah miss lagi tengok setiap sequel citer Harry Potter. Tapi walau camanapun, x semua citer dia aku tengok kat wayang. So aku akan make sure sequel kali ini, aku dpt tengok kat wayang. Emma Watson pun makin besar makin cun.

Movie 3

GI Joe ni sbenarnya masa kecik dulu aku x la tngk sgt. x termasuk pun dlm senarai katun yg aku impikan utk jadi filem mcm transformers. pendek kata, kalu x jadi filem pun aku x kisah. tapi sbb org dah buat jadi filem, aku pun teringin gak nak tengok. yg buat aku lebih teruja nak tengok adalah kelibat salah seorang superstar faveret aku….Dennis Quaid

Movie 4

Tarikan utk aku menonton citer ni adalah kerana adanya Johnny ‘Captain Jack’ Depp. Best atau x citer ni, xtau la aku. tapi selalunya Johnny Depp jarang menghampakan. So aku harap ada somethng yg special dlm citer ni.

Transformers dan GI Joe dah pun muncul dlm filem. Sbenarnya aku dok angan2 utk melihat satu lg katun faveret aku time budak2 dulu muncul dlm filem. Citer ni ha…

Aku cukup suka tengok kenderaan2 canggih diorang yg boleh bertukar fungsi. Penah teringin nak beli dia punya toy,tp zaman tu mana la mak bapak aku mampu. satu toy dia je sama dgn belanja makan family kitorang 2 minggu. so buat pe la nak membazir. bila dah mampu beli, aku plak dah besar, x layak dah nak main benda2 tu. nak buat collection bole la. tapi dah x dijual lg.

Korang tau kan citer ni? X kira la korang tau ke x. aku amat berharap ada la syarikat yg berani buat citer ni.skrg dah zaman CGI, xkn xde yg berani. buat citer robot jd keta bole, xkn buat citer motor ngan keta bole terbang x bole?


Actions

Information

Leave a Reply

