Setan Merah Tersungkur

28 05 2009

Pagi 28 Mei 09 pukul 5 pagi waktu Malaysia, aku menyaksikan psk faveret aku, Setan Merah tersungkur di kaki Barca, 2-0. Bejaya jugak Barca merampas balik piala Champions League dari MU. kecewa mmg kecewa la. xpe la nak buat camana. aku x rugi apa pun. diorang menang ke kalah ke, bukan aku dpt apa. Yang penting sokong tetap sokong. at least season ni MU tak kempunan. ada gak la menang Piala Liga, Piala Kelab Dunia dan Premier League. berbanding dengan musuh-musuh tradisi lain macam Arsenal dan Liverpool yang x menang apa2 tahun ni. Chelsea plak harap final FA Cup sabtu ni. kalu menang ngan everton, ada la piala. kalu x, x menang apa2 gak la.

barca

Aku mmg dpt rasakan MU akan melalui perlawanan yang sengit dan mungkin kalah. masa tengok pagi tadi pun, memang nampak Barca lebih tersusun corak permainan dia. tapi aku bengang tengok Ronaldo.manjang nak naik angin je.skrg Ronaldo dah jadi lagi baran dari Rooney.aku rasa Ronaldo dah besar kepala,sebab dia rasa dia dah jd star sangat.dia tau dia buat perangai camana pun, MU xkan jual dia dan MU tetap akan bagi muka kat dia. kononnya sbb MU hanya bergantung pada dia.Memang pun. bila dia main, kalah menang MU akan bergantung kat dia.kalu dia main enjoy dan ok,MU mesti menang.tapi bila dia buat perangai, confirm MU kalah atau seri. MU bukan xleh menang kalu dia x main.

Bagi aku antara Tevez dan Ronaldo,baik jual Ronaldo je. lagi pun dia bukan x penah war-warkan dia nk keluar dari MU.kalu tanya dia pun sejak kecik lagi dia teringin nak main dengan Real Madrid. tapi MU xnak jual dia. Aku pun rasa perangai ngada2 Ronaldo lately sebab nak cari pasal supaya MU bole jual dia.

Kalu MU nak jual dia pun xpe, orang ramai nak beli. mesti bole jual harga mahal punya. pastu bole beli player lain yang lebih murah tapi lebih berdisiplin. tapi kena gak ingat.bila nak beli tu, pilih player yang betul2 bole ikut style MU. jgn salah beli macam masa beli Berbatov dulu.

MU memang team yang kuat.tapi kalu ada sorang player macam Ronaldo, MU bole bungkus.


Actions

Information

One response

28 05 2009
nowwacute

Hahaha..haha..hahahha..kalah..kalah..kalah….hahahha

Leave a Reply

