Pisang dijadikan senjata merompak

18 05 2009

WINSTON-SALEM, North Carolina 17 Mei – Seorang pemilik kafe Internet di sini dan pelanggannya berjaya mematahkan cubaan seorang remaja 17 tahun yang mahu merompak dengan menggunakan pisang dalam baju yang didakwanya adalah sepucuk pistol.

Dalam kejadian Khamis lalu, remaja berkenaan, John Szwalla memasuki kafe tersebut dan memeras wang, dengan mendakwa dirinya memiliki pistol.

Pemilik kafe, Bobby Ray Mabe dan pelanggannya menyerbu dan menahan Szwalla sehingga polis datang.

Sementara menunggu itu, Maba berkata, remaja berkenaan memakan pisang tersebut. – AP

Berita ni dipetik daripada akhbar utusan online. apa yg membuatkan aku tertarik pada berita ni bukanlah sebab ia melibatkan buah kegemaran aku iaitu pisang, tapi bila aku baca aku teringat kat citer Baik Punya Cilok. Aku ingat dalam citer tu je ada orang yang berani merompak guna keladi, rupanya ada lagi teruk dr tu, guna pisang je. Nmpak sgt budak tu mmg dah xde duit sgt dan kelaparan, sampai terpaksa makan pisang tu sbb lapar agaknya. Tp bagus gak, bila dah xde pisang tu, xde la barang kes. Mungkin la telepas budak tu nanti agaknya.


Actions

Information

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: